Маєш запитання стосовно вакансій, проєктів, умов роботи? Напиши нашому рекрутеру!

У сучасному світі важко уявити успішний бізнес, який би не приділяв увагу навчанню своїх співробітників. Даля того, щоб зробити цей процес комфортним та ефективним, компанія BrainStorm у партнерстві з Intellias розробляє хмарну онлайн-платформу для корпоративного навчання QuickHelp. Вона допомагає співробітникам компаній поліпшувати свої професійні навички.

Сьогодні BrainStorm стрімко нарощує свою присутність на $200-мільярдному ринку електронного навчання. Платформа QuickHelp налічує понад 2 мільйони активних користувачів, серед яких представники таких світових гігантів: Visa, NASA, PepsiCo та Deloitte. Уже вісім років саме спеціалісти Intellias відповідають за якісну розробку цього продукту.

BrainStorm QuickHelp

 

Як працює та чому навчає QuickHelp

QuickHelp – це освітня платформа для великих корпорацій, яка дозволяє навчати спеціалістів, як працювати з потрібним програмним забезпеченням, а також проводити різноманітні вебінари, тренінги тощо. Користувачі платформи мають свій план навчання, можуть переглядати освітні матеріали та перевіряти отримані знання за допомогою тестів. Платформа також містить курси по онбордінгу. Завдяки їм новачки дізнаються про організацію роботи в компанії, переглядають відео про мотивацію, лідерство та вивчають багато іншого корисного контенту.

Еволюція продукту

Проєкт в Intellias починався з однієї людини. За вісім років завдяки повній довірі BrainStorm та глибокій експертизі команди, ми допомогли замовнику виростити бізнес майже з нуля. Зараз в команді працює понад 60 людей, у планах – розширити до 90 спеціалістів. Сьогодні Intellias – головний технічний партнер BrainStorm. Наші інженери відповідають за розробку платформи та прийняття технічних та архітектурних рішень. На стороні BrainStorm залишаються переважно продакт оунери, які пояснюють вимоги до функціоналу, змальовують загальну ідею продукту та підтримують постійний зв’язок з командою.

Наш продукт для онлайн-навчання еволюціонував від простої утиліти до інтерактивної платформи. Наступний крок еволюції – розробка нової мікросервісної платформи, в яку ми закладаємо бізнес-модель, що краще відповідає вимогам ринку. Нова платформа покликана привести нових користувачів, а також повинна вирішити такі питання:
- Гнучкість. Мікросервісна платформа матиме більшу гнучкість та гранулярність. Це дозволить клієнтам використовувати продукт відповідно до своїх потреб – як освітній хаб, як маркетплейс тощо.
- Високе навантаження.
Ми розв’язуємо цю проблему за допомогою Microsoft Azure, легко змінюючи розміри системи та у декілька разів підвищуючи спроможність витримувати навантаження. Ми також додали fault tolerance, щоб платформа продовжувала працювати, навіть якщо один з її компонентів буде тимчасово недоступний.
- Прискорення розробки.
Ми запропонували відмовитись від релізів за графіком та перейти до безперервного процесу розробки. Коли новий функціонал та оновлення стають доступні кінцевим користувачам кожні кілька днів.

 ТОБІ МОЖЕ
БУТИ ЦІКАВО…
Віртуальна реальність в освіті

Розробка нової та поточної платформ

Для написання обидвох платформ використовується мова C# – у випадку поточної платформи в поєднанні з .NET Framework 4.62. Для розробки в новій платформі використовуються останні версії .NET Standart i.NET Core. Для написання вебпорталів для обох платформ використовуються React, за виключенням EUP поточної платформи, який базується на Angular. Самі ж платформи хостяться в Azure і відповідно будуються з в використанням всіх необхідних pесурсів Azure. Для делівері функціоналу/фічів використовується CI/CD процеси з практиками/підходами (Code Review, SCA, Auto-testing, BuildOnce,DeployMany, IaaC, and so on). Вони дозволяютсья швидко оцінити якість функціоналу/фічів на ранніх етапах і відповідно вивести це на кінцеві середовища. В кінці ж все хоститься в Azure. У випадку поточної платформи – це Azure App Service у поєданні з serverless Azure Func. Оскільки в основі нової платформи лежить Microservices architecture, то сервіси уже запаковуються в Doker Container Image. У подальшому вони оркеструються під Azure Kubernetes Service (AKS).

Tech stack Brainstorm

 

Свобода та фокус на бізнес-цілях: як працює команда

Наша ідеологія на проєкті – менше формальних процесів. Всі процеси ми адаптуємо виключно до наших задач. Замовник дає нам свободу: ми можемо пропонувати і втілювати ті практики, які вважаємо за потрібне. Спираючись на власний досвід, досвід Spotify та фреймворк LessHuge, ми побудували гнучку структуру проєкту, яка складається із самоорганізованих команд. Самоорганізовані команди – це команди, які мають свою зону відповідальності, але ролі у команді не закріплені і можуть мінятися. Команда сама вирішує, як всередині розподілити обов’язки так, щоб досягти поставлену бізнес-ціль. В одній такій команді у середньому працює 4-5 розробників та один General QA. Поза функціональними командами є спеціалісти, що виконують, що підтримують проєкт загалом: BA, Automation QA, Tech Lead, DevOps, Data Base dev тощо.

Крім того, для вільного обміну ідей, на проєкті функціонують гільдії (Spotify Guilds) – горизонтальні об’єднання активних людей з різних команд. Ми маємо гільдії присвячені Architecture, QA, DevOps та інші, але долучатися до них можуть будь-які спеціалісти. Головна їхня мета – ділитися експертизою, пропонувати ідеї для поліпшення продукту, досліджувати нові технології.

BrainStorm – проєкт, який дозволяє спробувати нове і реалізувати свій потенціал. Ти можеш спробувати не лише нові технології, але й іншу роль. До прикладу, на нашому проєкті QA інженер перейшов на позицію розробника, а один з інженерів спробував себе у менеджерській ролі. І тут це можливо абсолютно для всіх. Зазвичай, на інших проєктах немає такої свободи через жорсткіші рамки.

Розв’язуючи складні технічні задачі, ми здобули цілковиту довіру нашого клієнта, а разом із нею – сильнішу відповідальність за кінцевий продукт. Спеціалісти, які працюють на проєкті, не просто виконують якесь завдання, а роблять більший комплекс задач, орієнтуючись на продукт та бізнес-цілі. По суті, ми здійснюємо продуктову розробку. Команда дуже близька до кінцевих споживачів і переймається їх бізнес-проблемами, тому досягнення продукту для нас означає досягнення команди.

Куди рухаємося далі

Серед планів з розвитку платформи маємо:
- Розвиток корпоративного навчання у сфері безпеки – розробка Thread Defence сервісу, який надсилає фішингові повідомлення співробітникам компанії, і таким чином тестує їхню готовність до ймовірних атак. Якщо хтось із членів команди перейде за посиланням, чи поділиться приватними даними, система автоматично записує їх на тренінг з безпеки.
- Адаптація платформи для людей з обмеженими можливостями (Accessibility compliance).
- Інтеграція AI, яка дозволить точніше оцінювати потреби користувачів та пропонувати корисніші курси.
- Інтеграція з Microsoft Teams. Ведеться розробка застосунку, що дозволить користуватись нашою платформою в Microsoft Teams середовищі, і також чат-бота для допомоги користувачам.

Ми постійно шукаємо нових спеціалістів у команду. Наші головні умови – бажання розвивати свою експертизу та вдосконалювати продукт. Так нам вдається збирати амбітну та талановиту команду, що створює майбутнє корпоративного навчання.

 ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДКРИТІ
ВАКАНСІЇ ДЛЯ…
проєкту Brainstorm QuickHelp