Як компанії підготуватися до участі в CES?
13.02.2019 Львів
На першій зустрічі від TechAcademy by Intellias “CES 2019 Recap. Informal Panel Discussion”, яка відбулася у львівському офісі Intellias, обговорювали разом з Віктором Гайдіним, VP Sales and Marketing у Intellias та Анастасією Іськович, PR & Content Manager українського стартапу LaMetric, чому ж CES настільки популярна і для чого туди варто їхати великим сервісним компаніям та продуктовим стартапам.
Відвідувачі розпитували скільки триває підготовка до конференції, що і як потрібно підготувати та чи можна на виставці знайти клієнтів. І Віктор, і Анастасія радили почати підготовку за півроку: замовити місце та почати виготовляти стенд, розробити дизайн, домовитися з підрядниками про друк та зберігання замовлених товарів, купити заздалегідь квитки, забронювати airbnb або готель. Спікери наголошували, що усі зустрічі з потенційними клієнтами на виставці варто планувати задовго до поїздки.
Також обговорювалося питання, як міряти і оцінювати результати участі у CES. Анастасія визначила це такими пунктами:
- кількість укладених угод
- великий кавередж у медіа
- збільшена база прихильників/підписників
Переглянути презентацію Анастасією Іськович з LaMetric можна за посиланням.
Слідкуйте за анонсами наступних подій на нашій сторінці TechAcademy тут і у Facebook.
Ви також можете допомогти нам зрозуміти, які події є найцікавішими для вас, взявши участь у голосуванні.